zaterdag 20 juni 2015

Hexagondeken

Bijna 9 maanden geleden heb ik voor het laatst een blogbericht geschreven, wat is dat alweer lang geleden! Ik ga proberen wat frequenter te schrijven.

Op 14 december is onze zoon geboren, een grote vent van 54 cm en 4040 gram. Nu alweer een lief kereltje van dik 6 maanden waar wij ontzettend van genieten! Natuurlijk heb ik een stuk minder tijd gekregen om te handwerken, maar tussen alle vieze luiers, darmkrampjes, voedingen en lieve lachjes, genoeg tijd. Ik heb de afgelopen maanden een groot project afgemaakt, welke al bijna twee jaar in de kast lag. Daarover binnenkort meer. Nu ben ik begonnen met een patchworkwerkje, voor op de bank. Een ontzettend verslavend werkje, ik probeer elke week een update te plaatsen! Ik heb de afgelopen jaren vele stofjes verzameld, nu eindelijk een groot leuk project ervoor. Ik ga er een plaid van maken voor over ons bed, maar dat zal ook wel een meerjarenproject worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten