woensdag 1 januari 2014

Goede haakvoornemens!

Allereerst allemaal een ontzettend gelukkig, fijn, creatief en gezellig 2014! Ik hoop dat dit jaar voor jullie nog beter wordt dan 2013 al was!

Ik ben niet zo heel erg van de goede voornemens, alleen zoveel kilo afvallen, maar daar was ik begin december al mee begonnen. Denk dat er na de oudjaarsavond helaas wel weer meer afmoeten dan wat de weegschaal mij 30 december zei. Maar goede voornemens nee, alleen wel bepaalde doelen die ik wil halen dit jaar op het gebied van haken. Voor mezelf even alles op een rijtje gezet.

1. Elke dag minstens 1 granny haken, maakt niet of dit voor een bestelling of iets anders is. Een granny voor de deken van mijn schoonmoeder telt niet!
2. Minstens 10 babydekentjes verkopen. Ik ga dit jaar dan ook op markten staan en meer reclame maken voor mijn etsyshopje!
3. De deken voor mijn schoonmoeder afmaken, dus elke dag zo'n 50 draadjes afhechten en 20 granny's eraan vast haken.
4. De deken van de CAL haken, ik doe dit alleen op mijn eigen tempo.
5. Geen wolletjes kopen, alleen als het voor een bestelling is of om een project af te kunnen maken. Alleen de goedkopere Lidl katoen nagelaten.
6. Voor elk nieuw project dat ik wil beginnen, twee WIP's afmaken, ruimt vast op! Was ik in 2013 al mee begonnen, maar ben de laatste paar maanden weer zoveel gestart.

Hoop dat ik dit voor mezelf kan volhouden en tegelijk het plezier in het haken wel hou, want dat vind ik het belangrijkste! Dat het voor mij een ontspannende bezigheid blijft en ik er heel veel mensen mee blij kan maken. 



Hebben jullie ook haakvoornemens?



Liefs Tessa

1 opmerking:

  1. Wat ben je al ver. Kan ik gelijk een beetje vooruit spieken. Ik wil er ook aan beginnen, maar doe het dan gewoon via het blog. Ik zit niet op facebook.

    BeantwoordenVerwijderen