vrijdag 17 augustus 2012

Grannyswap met Birgit!

Ik heb een mega grannyswap gedaan met Birgit, we hebben elkaar 32 granny's verstuurd, waaronder 2 van de grannykring. Ik kreeg dan ook een gigantische envelop in de brievenbus, en vond het ontzettend moeilijk om deze niet te openen. Gelukkig kreeg ik nog een klein envelopje in de brievenbus met een verrassing. Omdat Birgit mij ontzettend had zitten plagen tijdens twitter, had ze het in een aparte envelop gedaan, heel fijn:D

Ik was helemaal blij met de verrassing en Birgit gaat nog 4 van die prachtige onderzetters maken, welke komen in de studeerkamer, zo lief!
De granny's van de onderste foto heb ik naar Birgit verzonden, met twee dubbelen, omdat ze er eentje bij had die ik voor haar moeder gehaakt had, welke zij krijgt van haar moeder. De foto is gemaakt door Birgit, omdat ik het vergeten was, dankjewel Birgit!

1 opmerking:

  1. hoi! ik kwam hier toevallig via via en ik hoor de laatste tijd steeds meer over swappen! nu heb ik wel een internationale swap gevonden maar zo swappen tussen een paar mensen (die ook nederlands zijn) ken ik helaas niet. Kan je mij er misschien iets meer over vertellen?
    groetjes dinanda

    ps: ik vind het tof iemand te vinden die van mijn leeftijd is! meestal zijn het toch al moeders en wat ouder ik voelde me soms net zo'n remy :P (alleen op de wereld) je granny squares zijn cool!

    BeantwoordenVerwijderen