woensdag 8 augustus 2012

Even een update

Hallo volgers, even een update van de afgelopen weken. Mijn lief en ik zijn druk aan het klussen in ons huisje, flink aan het verven, behang afscheuren en vloerbedekking leggen. Het einde komt wel in zicht en de datum van onze verhuizing komt steeds dichterbij! We doen nog wel wat kleine dingetjes straks als we er wonen, maar dan is het huis in iedergeval leefbaar.

Ik ben druk aan het haken geweest voor de swaps, en de swaps voor Birgit, Maaike en Wilma zijn inmiddels op de bus. De swap voor Mariska hoeft alleen nog ingepakt te worden en dan kan hij ook. Het thema van de swap met Ingrid en Marie is wat veranderd, fantasy bleek toch wel erg moeilijk te zijn dus hebben we het breder gemaakt. Het is een beetje een vrije fantasy swap geworden. Alle foto's komen op mijn blog als de swaps worden opengemaakt, hoop dat de ontvangers het een beetje leuk vinden!

Ik swap 30 granny's met Birgit, elke granny voor Birgit heb ik ook voor mezelf gehaakt, een gedeelte daarvan zit al aan de grannydeken. Deze is een stuk groter geworden, ben nog aan het twijfelen hoe groot deze moet worden. Als ik straks de granny's van de swaps heb ontvangen en er een gedeelte aan heb gehaakt zal ik even een foto plaatsen.

De deken voor mijn zusje is bijna klaar, maar ligt momenteel stil door het klussen en het fulltime werken daarnaast. Straks begin september pak ik deze weer op, er moeten nog 2 rijen op vastgehaakt worden en een randje, dan kan mijn zusje ervan genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten