vrijdag 17 augustus 2012

Bloemenswap

Een hele tijd terug heb ik meegedaan aan een bloemenswap. Ik heb geen tijd om er eerder iets over te schrijven in verband met het afstuderen en ons huisje. Ik mocht iets voor iemand maken, en iemand anders maakte iets voor mij.

Wilma had iets ontzettend moois gehaakt voor mij, waar ik heel blij mee was! Ik kreeg van haar een prachtige kussensloop, gemaakt van haar eerste granny's ooit. Wat was ik daar blij mee, hij krijgt straks een heel mooi plekje op de bank in ons huisje! Harstikke bedankt Wilma!


Ik kreeg de eer om iets voor Antje te maken en heb er geprobeerd iets moois van te maken. Ik heb een bloemenkleedje gehaakt, een bloemenslinger, een lief tasje voor Eva en meerdere bloemen die als accesoire gebruikt kunnen worden.

Ik heb de foto's gestolen van jullie blogs, sorry meiden! Ik was vergeten zelf foto's te maken van mijn eigen werk en de kussensloop zit nog in een verhuisdoos.

1 opmerking:

  1. Dit mooie kussen had ik toch even gemist! Goed dat ik langs de blogs ga. Op zo' n uit pak ochtend kun je de tweets bijna niet bij houden en er zijn mensen die door omstandigheden later uit pakken. In je nieuwe huis kun je nog wel wat spullen gebruiken dus swappen maar en dat doe je. Even verder lezen wat je nog meer geschreven hebt.....

    BeantwoordenVerwijderen