vrijdag 6 april 2012

Lenteswap

Ik heb in maart meegedaan aan de Lenteswap. Een paar dames van twitter maken dan iets voor een ander en krijgen iets van een ander. Deze keer met het thema Lente! Ik kreeg van Els een mooie sjaal waar ze ongelooflijk veel werk mee heeft gehad als ik hem zo bekijk! Ze heeft het wol zelf geverfd. De oranje en groene cirkels zijn Teneriffe kant en het blauwe garen is Guimpen. Ik ken allebei de manieren van handwerken niet, maar het ziet er wel mooi uit! Nog even een paar detail foto's!

Wat een kunstwerk he!






Ik mocht zelf iets voor Ingrid maken. Dit vond ik nog best moeilijk omdat ze geen eigen blog heeft ofzoiets en ik haar ook niet volgde voordat ik haar trok met de lootjes. Ze gaf mij als tip dat ze gek is op dingen waar ze iets in kan opbergen en daar heb ik mij door laten inspireren! Via twitter gaf ze aan dat ze er blij mee was, wat een opluchting.

Ik heb een oranje doily gemaakt, die zelfs mijn lief wel in huis wilde! Vind hem zelf ook erg mooi geworden, het is de eerste die ik gemaakt hebt. Mijn moeder maakt zulken ook altijd vroeger, maar dan met wit of cremé garen, niet echt mijn kleurtjes! Dit vind ik er zelf wel hip uitzien. Hij is gemaakt met Catania garen en haaknaald 3. De kleur is in het echt veel helderder!Het tasje is gemaakt met katoen en haaknaald 3,5 en volledig mijn eigen idee. Ik denk dat deze nog een keer gemaakt wordt voor mezelf, hetzelfde geldt voor het andere tasje. Die heb ik gemaakt vanaf een afbeelding op pinterest. Daarnaast heb ik nog een speldenkussentje gemaakt in lente kleurtjes, een regenboogtelefoonhoesje en een vilten bloemetje.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten