zondag 25 maart 2012

Pinquin onderzetters!

Een vriend was gisteren jarig en die is helemaal gek op pinquins! Ik had een tijd terug al een leuk patroon gevonden van pinquin onderzetters en die wilde ik haken voor hem.

Helaas was het patroon voor dik katoen en die had ik helaas niet in de kleur zwart. Wilde ook niet bestellen voor twee bolletjes, dus ben zelf aan de slag gegaan met Catania katoen. Ik vind zelf dat het goed gelukt is, ze lijken echt op pinquins. De jarige was er volgens mij ook blij mee.
Ik heb nu de oogjes gewoon met katoen genaaid op de pinquins, maar ben daar zelf niet zo tevreden over, heeft iemand hier nog een tip voor? Als iemand interesse heeft in het patroontje, geef maar aan! Dan schrijf ik hem uit.

13 opmerkingen:

  1. Wat gaaf! Ik hou me aanbevolen voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik hem heb gemaakt zet ik hem op mijn blog. Zal nog wel een paar weekjes duren in verband met de toetsweek, maar ik doe mijn best!

      Dankjewel voor het compliment:)

      Liefs Tessa

      Verwijderen
  2. Jaaah geweldig. Patroon graag haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik hem heb gemaakt zet ik hem op mijn blog. Zal nog wel een paar weekjes duren in verband met de toetsweek, maar ik doe mijn best!

      Dankjewel voor het compliment:)

      Liefs Tessa

      Verwijderen
  3. ze zijn zeker leuk, ik houw je blog in de gaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou je als je tijd hebt na het klussen in je nieuwe huis (gefeliciteerd!) het patroontje willen plaatsen? Ze zijn zoooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Zou u mij misschien het patroon kunnen mailen? alvast bedankt.
    sam.otje@kpnmail.nl

    groet Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Tessa,
    Leuk patroon! Ik heb ook een vriendin die gek is van pinguïns en zou ze graag haken. Ik kan alleen het patroon nergens vinden. Kun je me zeggen waar ik het kan vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi graag wil het patroontje van deze fantastische onderzetters waar kan ik deze vinden
    dank je wel alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi patroon zou ook graag het patroontje willen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn als ik het patroon zou mogen gebruiken. Ze zien er vrolijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb je misschien ook iets met een hond? Een vriendin is groot hondenliefhebber, maar ik heb nog geen mooi patroon gevonden

    BeantwoordenVerwijderen