donderdag 1 maart 2012

31 Januari tot en met 26 Februari, Granny 31 tot en met Granny 57

Ik heb al een maand geen blogpost geplaatst, sorry! Ik ben momenteel aan het afstuderen waardoor ik weinig tijd heb om te bloggen. Maar ik ga proberen het weer bij te houden.

De afgelopen weken ben ik vooral bezig geweest met het haken van granny's voor de deken voor mijn kleine neefje. Ik heb helaas de helft van de deken weer moeten uithalen en opnieuw moeten haken omdat er een ontzettend groot verschil was in de kleuren van twee verschillende verfbaden. Maar de 12 granny's die ik opnieuw heb moeten haken, tel ik niet mee voor a granny a day.

Ik ben nu deken aan elkaar aan het haken, de draadjes aan het afhechten en aan het bedenken wat voor rand er aan komt. Weet iemand een leuke rand voor een jongensdeken?

De granny's die ik afgelopen maand heb gemaakt, heb ik niet allemaal apart op de foto gezet. Als de deken klaar is zal ik een paar mooie foto's plaatsen! Hij is nu al erg mooi, al zeg ik het zelf. Maar wel een fotootje van hoe elke granny er ongeveer uitziet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten